Bine ați venit la departamentul contabil, unde toată lumea contează!
29 martie 2024

09:00 – 17:00

Luni până Vineri

Str. Nucșoara, nr.6

Sector 6, București

021.2202971 / 0752.175.115

Servicii contabile

Echipa Departamentul Contabil îți va oferi o gama completă de servicii de contabilitate, pe care le va putea personaliza și în funcție de necesitățile tale, printre care:

  • Contabilizarea cronologică a tuturor operațiunilor efectuate în numele companiei;
  • Întocmirea documentelor contabile prevăzute de Legea contabilității 82/1991 cu modificările ulterioare, Jurnale de cumpărări/vânzări, Carte mare, Registru jurnal, Registru inventar, Registru de evidență fiscală, Balanță de verificare, etc.);
  • Evidență analitică și sintetică a clienților și furnizorilor;
  • Evidență mijloacelor fixe, calculul amortizărilor;
  • Întocmirea și transmiterea declarațiilor informative obligatorii;
  • Gestionarea relației cu Administrația Financiară;
  • Întocmirea situațiilor financiare anuale
  • Întocmirea situațiilor financiare semestriale

Servicii de fiscalitate

Știm că latura fiscală a unei companii este o anexă extrem de importantă a contabilități pe care instituțiile abilitate ale statului pun foarte mare accent. De aceea acordăm un interes sporit următoarelor servicii oferite:

  • Calcularea impozitelor și taxelor datorate de societate;
  • Transmiterea declarațiilor fiscale;
  • Consultanță fiscală privind activitatea societății;
  • Calcularea contribuțiilor și a impozitului pe salarii;
  • Întocmirea și transmiterea declarațiilor fiscale;
  • Întocmirea și transmiterea declarațiilor privind modificarea vectorului fiscal.

Servicii de salarizare și resurse umane

Personalul angajat este o resursă foarte importantă pentru activitatea companiei tale și astfel oferim o atenție deosebită serviciilor specifice resurselor umane. Printre acestea se numără:

  • Calculul salariilor;
  • Calculul concediilor medicale;
  • Generarea statelor de plata;
  • Generarea fluturașilor de salariu;
  • Întocmirea și transmiterea declarației 112;
  • Întocmirea și transmiterea Ordinelor de Plata privind obligațiile fiscale generate de raporturile de muncă;
  • Întocmirea dosarelor de personal ale salariaților nou angajați;
  • Întocmirea contractelor individuale de muncă;
  • Întocmirea actelor privind modificările ulterioare ale contractului individual de muncă (acte adiționale, decizii de suspendare, etc.);
  • Întocmirea documentelor privind încetarea raportului de muncă (decizie, fișa de lichidare, adeverință de salariat);
  • Întocmirea fișelor de post;
  • Eliberarea adeverințelor solicitate de salariați;
  • Înregistrarea informațiilor privind salariații în Registrul de Evidență al Salariaților și transmiterea registrului în REGES;

Servicii de consultanță

Considerăm că a fi informat este de cele mai multe ori și cheia succesului în afaceri. A fi informat și a cunoaște cadrul legal în care îți desfășori activitatea îți poate aduce atât un avantaj financiar cât și concurențial.

  • consultanță privind activitatea financiar-contabila;
  • consultanță privind obligațiile fiscale datorate;
  • consultanță privind optimizarea obligațiilor fiscale în funcție de tipul de activitate desfășurat;
  • consultanță privind obligațiile societății cu privire la contabilitatea primară;
  • consultanță privind întocmirea documentelor primare și a modului de completare a registrelor obligatorii;
  • consultanță privind desfășurarea activității în conformitate cu prevederile legale;

Servicii ONRC

Primul pas pe care trebuie să îl faci, astfel încât lucrurile să meargă bine în compania ta, este să înregistrezi corect la O.N.R.C. informațiile legate de starea societății tale. Pentru acest lucru îți venim în întâmpinare cu servicii precum:

  • Înființare SRL/PFA
  • Modificare sediu social
  • Deschidere punct de lucru secundar
  • Radiere punct de lucru secundar
  • Prelungire sediu social/punct de lucru secundar
  • Suspendări firme
  • Reactivări firme după suspendare
  • Actualizare date de identificare asociați/administratori
  • Prelungire mandat administrator

Află mai multe

Pentru a ne contacta, faceți și completați formularul online sau trimiteți-ne un e-mail la